2009-12-17

Rockpalast für alles!

Jag tänkte bara springa imellan lussebullsbakandet, glöggdrickandet och årsbästalistenedräkningarna/presentationerna lite snabbt, med ett länktips.

Them Crooked Vultures, live från Köln, från 8 december. Det är tysk TV som har varit framme och filmat, till sin utmärkta Rockpalast-serie.

Är ni inte sugna på att se Josh, Dave, John Paul och Alain, så kanske Bad Religion, Baroness, Danko Jones, Eagles Of Death Metal, Mustasch, Velvet Revolver eller ett tvåhundratal andra konserter lockar istället?

3 kommentarer:

  1. Grym sida! Tack för tipset!

    Fan, nu kommer jag inte få något gjort i morgon heller...

    SvaraRadera
  2. Muahaha, min plan funkade!

    Lite synd att de ibland slänger in intervjuer mitt i, fast det känns dumt att klaga på en sån sak, när man enkelt kan hoppa över dem.

    SvaraRadera
  3. Intervjuerna har jag inget emot.

    Den med Them Crooked Vultures var riktigt rolig, men så är ju Josh och Dave ett par skojfriska gubbar som verkar ta det mesta med en klackspark, inklusive intervjuer.

    SvaraRadera