2009-05-25

Veckans låt (v. 22)

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringsfrekvensen den här veckan, jag lovar bättring.

Jag lovar också att det kommer recensioner på Isis femte fullängdare Wavering Radiant och Big Business tredje dito, Mind The Drift.

En låt ska ni få också. Ja, bara en, annars skulle rubriken ljuga, och det går inte för sig.
Jag vet att det är lite fjuttigt, men jag funderar på vilket annat inslag jag skulle kunna ha varje vecka istället. Har ni något förslag så är det bara att knacka in det i en stenplatta och skicka med posten. Eller skriva en kommentar, vilket som.
Fast en alldeles egen graverad stenplatta vore rätt häftigt ändå...

There is a light at the end of the tunnel, there is a light at the end of the tunnel... heter inte låten, den heter 30 Seconds och framförs av ett gäng miserabla irländare under namnet Therapy?, men jag slår vad om att ni, liksom jag, kommer få den textraden på hjärnan efter att ni har lyssnat på låten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar