2009-05-31

Kommande skivor (v.23)

Den här listan skriver jag ner mest för min egna skull, eftersom jag aldrig har haft någon större koll på releasedatum. Jag har ingen lust att surfa runt på hundratals olika hemsidor för att få reda på när alla mina favoritband släpper nya skivor, och det känns lite pinsamt när jag helt plötsligt ser recensioner för skivor som jag inte hade någon aning om att de var påtänkta, än mindre inspelade och klara.
Men nu vet jag åtminstone vad jag har att vänta den närmaste vecka, dessvärre inget av något större intresse.
Förhoppningsvis finns det även en eller två personer till där ute som jag kan glädja på det här sättet.
Listan är tagen från wikipedia.

2 juni
Dave Matthews Band - Big Whiskey and the GrooGrux King
311 - Uplifter
Taking Back Sunday - New Again
The Sounds - Crossing the Rubicon
Eels - Hombre Lobo
Emery - ...In Shallow Seas We Sail
Rancid - Let the Dominoes Fall
Mitchel Musso - Mitchel Musso

3 juni
Titãs - Sacos Plásticos
The Rocket Summer - Of Men And Angels

5 juni
Chickenfoot - Chickenfoot
Karnivool - Sound Awake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar