2009-11-12

Veckans Video

Det var länge sedan Lok var på tapeten, och avynglade Lillasyster känns mest som en väldigt ljummen fis. Men när de spelade musik under namnet Rallypack och sjöng på engelska för ett par år sedan, så klämde de ur sig en rolig liten trudelutt som de döpte till "Luke Skywalker".
Videon är också lite smårolig.
Eller är det bara jag som har riktigt kass musik- och videosmak? Det är inte helt omöjligt.



-Edit-
Jag försökte hitta någon video till Loks "Tommys Ponny (Bröderna Cartwright)" utan framgång. Däremot hittade jag en video med Tommy Ponny och hans polare. Det får duga.

3 kommentarer:

  1. :-) Nej då, det är inte bara du. Att försöka blanda in humor i hårdare musik brukar mest bli pannkaka, men LOK-konstelationerna har lyckats bra.

    SvaraRadera
  2. Ett litet skivtips ifall du inte redan hört den: http://pascalitolb6.blogspot.com/2009/08/vic-du-montes-persona-non-grata.html

    Låt oss hoppas att detta får dig att aldrig mer besudla internet med Lillasyster och/eller Rallypack.

    SvaraRadera
  3. Haha, jag skäms faktiskt lite för det. Härmed lovar och svär jag att det var första och sista gången som de nämns här.

    Tack för tipset. Med den beskrivningen och de namnen så ska det definitivt kollas upp.

    SvaraRadera