2009-11-06

En Portion Tävling

Nu slår vi upp portarna för den allra första tävlingen, och förhoppningsvis är det bara den första av många som komma skall.

Sony Music och RCA Records tyckte att det skulle vara kul att tävla ut tre exemplar av Foo Fighters Greatest Hits, som släpptes i tisdags, och jag är inte den som säger emot.
Har ni hängt med här på bloggen så vet ni säkert att jag är ett stort fan av både Foo Fighters och Dave Grohl, vilket självklart gör det extra kul att få tävla ut dessa skivor.

Eftersom det rör sig om en Greatest Hits-skiva, så tycker jag att det skulle vara intressant att höra vilken låt som just ni tycker är deras "greatest hit", alltså eran favoritlåt. Dessutom vill jag ha en kort (eller lång, om ni känner för det) motivation till varför låten är så bra, eller ifall ni har något bra musikminne till just den låten.

Alltså, skriv ner eran absoluta favoritlåt med Foo Fighters, komplettera med en motivation eller kommentar, och maila till enportionmusik@gmail.com . Eller om ni känner er självsäkra, lämna en kommentar, men glöm då inte att fylla i en giltig e-mailadress.
Tävlingen kommer att pågå till söndag den 15:e november, klockan 23:59.

Här är låtlistan (ifall inspirationen skulle tryta).

3 kommentarer:

  1. WOW!!! Jag e glad att jag hittade denna tävling. Min sambo tycker verkligen om Foo Foghters så jag vill tävla åt honom. Har ingen aning om vilken låt som e bäst osv utan vill bara tävla för jag älskar min sambo så mycket och han skulle bli superglad om en sådan här kom i posten en dag. Snälla, jag hoppas att jag får vara med fast jag inte kan någon låt!

    gabriella_k@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Nu skrev jag för snabbt igen =) menade självklart Foo Fighters ingen annat!!!!

    SvaraRadera
  3. Självklart får du vara med och tävla. Jag gör ett litet undantag helt enkelt, eftersom det är en sådan fin gest :)

    SvaraRadera