2009-07-07

Megadeth bjuder på ny låt

...från sitt kommande album Endgame, med 15 september som releasedatum.

Vill ni ladda ner filen så klickar ni här, det tar bara ett par sekunder.
Annars finns låten på Youtube. Et voila...


Förbered er på ett mördande inledningssolo.

Jag "upptäckte" Megadeth relativit nyligen, för kanske lite över ett år sedan (ja, skämmes på mig!), men bättre sent än aldrig, för Megadeth är ett av få band som har givit mig en genuin "a-ha"-upplevelse första gången jag lyssnade på dem. "Rust In Peace" hette skivan som berövade mig min Megadeth-oskuld, och sedan dess är jag frälst.
Deras spelning i Globen tidigare i år är lätt topp 3 bland mina bästa liveupplevelser för övrigt (där även Testament och Judas Priest var en riktig behållning att beskåda).
Så naturligtvis ser jag fram emot deras nya skiva med stora förhoppningar, nästan lika höga som inför Alice In Chains kommande album, som släpps två veckor senare.

Och här kommer lite slumpmässiga videos, kan man tänka sig?


Brrrrr, rysningar.


Mmmm, gåshud.



Aaah, öronorgasm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar