2009-06-29

Veckans låt + highlights från Download Festival

Vill passa på att tipsa om att arrangörerna av Downloadfestivalen (som jag skrev om för ett litet tag sedan) har lagt upp ett knippe highlights i form av ett fyrtiotal videos från bland andra Faith No More, Korn, Limp Bizkit, Killswitch Engage, Slipknot, Down, Def Leppard och Journeys framträdanden här, är ni intresserade så föreslår jag att ni tittar igenom dem innan det eventuellt är för sent.

Pendulum är även representerade, ett band som för mig var helt okänt tidigare, men jag blev riktigt imponerad av deras spelning, och speciellt låten "Blood Sugar".
Är ni sugna på, eller har ni ingenting emot lite naken hud så rekommenderar jag Download-videon, annars får ni en Youtube-video från en australiensisk festival med ovan nämnda låt här:



Borde vara en ganska trevlig liveupplevelse, minst sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar