2009-06-13

Livestream från Download-festivalen

Jag hade tänkt dela med mig av den här länken redan igår, men glömde bort det helt och hållet. Ooops.
Här har ni iallafall länken till en jäkligt bra stream från Donington, där ungefär halva festivalen har avverkats. Just nu njuter jag av att se och höra Pendulum framföra en riktigt bra show, och senare ikväll sänds även Slipknots spelning. Imorgon kan vi se fram emot bl.a. Black Stone Cherry och Dream Theater, och möjligvtis också Tesla, Whitesnake och Def Leppard.

Faith No More gjorde sin andra, oerhört bejublade spelning igår efter sisådär ett helt decennium av inaktivitet. Även om jag alltid har gillat FNM och Mike Patton, så har de aldrig riktigt gått hem 110% hos mig, hur mycket jag än vill det. Men en riktigt bra spelning var det icke desto mindre.
Men jag är riktigt putt för att jag var tvungen att missa DOWNs spelning tidigare idag. Hoppas, hoppas, hoppas att Download lägger ut spelningarna under "on demand" så småningom...

Jag ska försöka se så mycket som möjligt av Slipknot ikväll, men tyvärr så krockar det ju med UFC 99.

Let's get it on, come on!

Uppdatering 19.32: Nämen se på fan, de slängde just in lite DOWN! DOWNload, I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar