2009-10-26

Spotify, bra eller obra?

Innan jag glömmer bort det igen, så tänkte jag bara slänga in en snabb undersökning. Som ni säkert har märkt (eller om det här råkar vara ert första besök här: "Välkommen! Som ni säker kommer märka...") så länkar jag väldigt ofta till artister och skivor på Spotify, och ibland slår jag även på stort med lite playlists.
Men det vore ju ganska bortkastat om det visar sig att jag är den enda som diggar Spotify här.
Nu är jag visserligen ganska säker på att så inte är fallet, men det vore ändå intressant att se hur stor andel av er det är som har låtit era liv berikas av Spotify.

Därför frågar jag er, kära läsare och musikaficionados: använder ni Spotify?

Kolla till höger och släng iväg en liten röst, vad är det värsta som kan hända?

Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar