2009-10-01

Playlist för september

Ny månad betyder ny playlist. Låtarna väljer jag mer eller mindre slumpmässigt utan någon egentlig baktanke, den enda regeln som gäller är att jag ska ha lyssnat på det bandet eller den artisten minst en gång under föregående månad. Och för att göra det lite roligare (för mig själv åtminstone) så försöker jag hålla mig borta från de allra vanligaste eller populäraste låtarna.

Vad kan ni förvänta er då? Ingenting. Skrikande trän. Dörrar. Arnold. Jack Uppskäraren. En ond kissemiss. Arktiska primater. Kommunalt avfall. En mördande måne. Förnekelse.

Det blir alla tiders det.

Hugg in!

01. Clutch - Motherless Child
02. [ingenting] - Guttarne
03. Madrugada - Try
04. Screaming Trees - For Celebrations Past
05. The Doors - Take It As It Comes
06. Echo And The Bunnymen - The Killing Moon
07. Rush - Something For Nothing
08. Incubus - Sick Sad Little World
09. The Horrors - Jack The Ripper
10. Arctic Monkeys - Brianstorm
11. The Hidden Hand - Falconstone
12. Danzig - Wicked Pussycat
13. Isis - Stone To Wake A Serpent
14. Queens Of The Stone Age - Wake Up Screaming
15. Soulwax - Krack
16. Sci-Fi Skåne - Eld Upphör
17. Masers Of Reality - The Eyes Of Texas
18. Austrian Death Machine - Rubber Baby Buggy Bumpers
19. Municipal Waste - Mech-Cannibal
20. New Order - Denial

-----
Kolla även in de andra spellistorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar