2010-03-02

Månadens Playlist - Februari

Hej!

Här var det en hel massa kärlek, men vi ger också lite kamp och brödraskap, Amerikanska errorister, diamanter och ministerier, himmelska likbilar och lösgjorda huvuden.
Men vad hände med vår rock 'n' roll i dessa tider av samförstånd och medgivande? När skall jag bli stor? Och ska vi helt enkelt gå nedför den långa vägen, eller gå över toppen på den yttersta dagen? Tänk om det rinner en flod mitt i vägen, då kan vi inte komma ner.

Lycka till.

Playlist, February 2010 - Over The Diamond River Of Love And Consent (Godspeed, Heavenly Brotherhood)
01. Iron Horse - Whole Lotta Love
02. The Hellacopters - Hey!
03. NOFX - American Errorist (I Hate Hate Haters)
04. 3 Inches Of Blood - Battles And Brotherhood
05. White Wizzard - Over The Top
06. Queensrÿche - Speak
07. Overkill - Give A Little
08. Skitsystem - Den Yttersta Dagen
09. Fingerspitzengefühl - You're Right
10. Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened To My Rock 'N' Roll
11. Fatso Jetson - Heavenly Hearse
12. Queens Of The Stone Age - River In The Road
13. Melissa Auf Der Maur - Head Unbound
14. Mark Lanegan - Can't Come Down
15. Earthless - Godspeed
16. Babian - När Skall Jag Bli Stor
17. En Svensk Tiger - Ministeriet
18. Scott Reeder - Diamond
19. The Music - Take The Long Road And Walk It
20. New Order - Age Of Consent

-----

Kolla även in de andra spellistorna.

1 kommentar:

  1. Skön version av Whole Lotta Love, som jag inte hört tidigare. Sedan diggar jag nästan alltid Queens of the Stone Age.

    SvaraRadera