2009-08-31

Introducing: Veckans Band feat. Mclusky

Precis, nu har jag ändrat mig igen. Istället för att köra en enda fjuttig liten låt varje vecka och kalla den för "ööööh, veckans låt lixom, höh", så gör vi så här istället: varje måndag väljer jag ut ett band eller en artist med hjälp av ett komplicerat men genialt system (jag kallar det för MÅFÅ), som jag tycker förtjänar lite exponering. Följdaktligen kommer jag också bädda in några videos.
Fan va smrat ja e asså.


Först ut är Mclusky, som spelar skränig noiserock och kommer från Wales. Inte helt såld på den beskrivningen? Skitsamma, tryck på play och sjung med istället.
Lugn, texterna är inte särskilt svåra att lära sig.

"To Hell With Good Intentions"


"Lightsabre Cocksucking Blues" (Vad sägs om den låttiteln?)


"Joy"


"Icarus Smicarus"


"Random Celebrity Insult Generator"


Have you seen me monkey!?

Mclusky i Spotify
Mclusky på Wikipedia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar